27 November, 2006

awang situ, sana, sini

tuaranmap1
Akhirnya dapat juga aku tenggok Daerah Tuaran dari atas. Macam tu rupanya view dari atas. Ha.. Ni la pekan Tuaran. Tempat aku layan blues dengan member-member, orang-orang, sedara sedari... 4/5 tahun lalu aku tinggal di IPDP Tuaran. Di belakang tu adalah sekolah aku dulu. SM Saint John Tuaran.

map1

Lepas tu, tahun 2004 kami berpindah pula di Kampung Tajau. Jauh juga untuk ke pekan Tuaran.

MAP2

Sekarang pula berpindah di Kudat. Kalau di lihat dari peta Sabah, yang paling atas tu. Sempat juga aku merayau kat simpang Mengayau. Salah satu tempat penggunjung atau pelancong. Memang best tempatnya. Selain tu, Pantai Bak Bak adalah tempat aku layan blues. hehe..

p/s: jauh juga perjalanan dari Kudat ke Inanam. Kalau hari-hari ulang-alik, macam mana la tu ya.

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: