18 December, 2010

Aku rindukan bondaku..

Saat ini aku sangat rindukan bonda. Walau baru beberapa hari lalu aku balik kampung jumpa mereka, sekarang dah mula rindu. Mesej-mesej yang aku terima dari adik beradik ku membuat aku rasa rimas di sini. Aku mahu pulang. Pulang dan ada di sana bersama mereka.

Bila dengar suara bonda di telefon bimbit aku, ada basah di ruang mataku. Airmata rindu, kasih dan sayang seorang anak kepada ibunya. Sungguh aku rindukan bonda. Sayangkan bonda. Aku mahu bonda sentiasa sihat seperti dahulu. Hanya doa yang dapat ku kirimkan saat ini.

Aku sentiasa berdoa kepadaNya untuk kesihatan bonda...

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: