nuffnang frame

Oct 17, 2010

Makcik facebook

Bila aku tenggok facebook aku ari tu, ada satu pembalasan komen-komen di gambar seorang bayi comel yang telah di tag di profil aku. Malas mau cerita sebenarnya. Tapi aku rasa macam lain ja bunyi komen manusia tu.

kalau pun ada rasa jeles tu kat aku, atau sapa-sapa la waktu tu, jangan la cakap mcm tu makcik. Orang pempuan tak baik cakap dengan suami orang macam tu. Sensitif. Huhuhu! Kalau tak silap aku dulu pun, waktu makcik dan pakcik tu baru kahwin, belum juga ada zuriat. Lama juga kosong. Entah tetiba pula aku nampak gambar da dodoi-dodoi budak. Alamak! Naik minyak la member tu pula.

Tak pa la. Mungkin perkataan yang di taip oleh makcik tu, menandakan kematangan pemikirannya belum subur. Hehehe.. Jangan marah. Sebab aku tak marah pula waktu makcik taip komen tu. Cuma rasa lain sikit sebab aku ni lelaki.

So, aku minta maaf la kalau-kalau makcik terbaca entri ni. Memang berkait dengan makcik. Pakcik tu jangan la marah-marah juga ye. Tak baik. Jadilah keluarga yang matang. Ok..

Aku layan tido lagi baik.
tut!

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: