nuffnang frame

Apr 9, 2007

PRAsangka @ Buruk sangka

Aku pun tak tahu apa salah aku. Tiba-tiba saja dia marah. Handphone aku yang buat hal, aku yang terima kesakitan teramat sangat ni. Apasal? Aku benci betul hidup macam ni! Aku benci ada awek! Aku benci ada makwe! Aku benci ada girlfriend! Aku benci perempuan! Diorang ambil kesempatan saja! Masa susah cari kita! Masa senang, senang saja mulut ucap yang biadab, kurang ajar! Minta di jaga hati, tapi tak jaga hati orang lain. Perempuan. Mudah saja jatuh cinta. Mudah saja pergi sebab cinta. Aku harap semua perempuan tidak macam betina!

p/s: Minta maaf untuk para perempuan. Aku bukan bermaksud untuk menjatuhkan maruah, tapi carilah apa yang baik di sebalik yang jahat kita dengar.

2 comments:

  1. Anonymous12/4/07

    1st thing saya simpati dengan ketensenan & kerunsingan hati awak. hope awak byk2kan bersabar dengan dugaan yg awak terima. pandang dari sudut negatif & positif. saya pun takkan salahkan awak kalau pandangan awak begitu. saya pun pernah berpandangan begitu.bukan menjatuhkan hukuman. cuma melampiaskan rasa geram.tapi lepas tu sedar balik.

    ReplyDelete
  2. lek.. lek.. jgn mrh2 sgt. hehe.
    bukan semua pompuan gitu. terutamanya aku. hahaa

    ReplyDelete

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: