nuffnang frame

Jun 24, 2011

Aduhai Makcik menghina agama Islam?

Sakit hati membaca entri-entri orang ni. Aku tak tahu dia ni betul2 makcik ke, atau pun pakcik, atau budak kecik, atau sekutu dengan setan ke atau memang keturunan iblis? Tapi dia mengelarkan dirinya makcik hajjah sitt al-wuzara. Dia menulis blog di wordpress.com..

Islam tu agama suci. Kenapa manusia begini wujud dikalangan kaum melayu di Malaysia ni? Aku rasa dia ni sesat! murtad! Mengamalkan ajaran sesat agaknya. Orang-orang jenis ini lah yang selalu menghalalkan yang haram, memburukkan yang baik.


Ni salah satu entri dalam blog dia. Kalau korang nak lebih lagi, pegi ja blog makcik ni di http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/. Boleh dikatakan semua entri yang dibuat semata-mata mengutuk Islam.

Aku harap orang ni akan diambil tindakan yang sewajarnya oleh pihak yang berkenaan. Korang jangan lah pula terpengaruh dengan entri-entrinya. Memang sesat! Satu aku nak tanya dia. Dia ni ada bersunat ke dulu yek?

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: