02 October, 2010

Tahniah kawan!

Tahniah aku ucapkan kepada dua orang sahabat rapat aku sejak sekolah lagi. Mereka ni da jadi seorang bapak. Wah.. Naik pangkat la katakan.



Gambar atas ni adalah anak kepada Ahmed Fitri dan Masnirah. Tahniah geng!



Gambar atas ni pula adalah anak kepada Mohd. Faizal dan Faridah. Tahniah juga geng!

Dalam kami bertiga, diorang la yang kahwin dulu. Mula-mula Faizal. Kemudian Amed fitri pula. Aku yang last. Belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata lagi. He.. Tapi, walaupun begitu, akhir-akhir ini aku selalu sibuk mencari nama untuk anak aku. Nama biarlah yang baik dalam Islam. Insyallah.. Ada masa aku update lagi blog ni. Layan balik kerja aku buat presentation ni.

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: