05 January, 2009

Screen Handphone pecah akhirnya

Hari itu aku gembira sebab bercuti. Lama aku tidak ke sana. Tapi bila aku ke sana, macam tiada apa yang berubah. Aku cuba perhatikan sekeliling daerah. Memang tiada perubahan. Bandaraya itu saja yang banyak berubah. Mungkin orang-orang di daerah ini pun sudah berubah.

Aku jumpa dia. Bertanya khabar dan menghabiskan duit poket untuk berbelanja. Aku senyum sepanjang pertemuan. Tapi aku terlupa sesuatu. Akhirnya dia temuai apa yang ku lupa.


"Ni Gambar siapa ni?" soalan darinya.

"Oh. Ini gambar aku," sambil tersengih.

"Bukan yang ini. Yang ini ni. Siapa?"

"Aduh!"

"Apa?"

"Aduuuhhhh…"bunyi memanjang.

"Pelik juga nama dia," bingung.

 
 

Kejadian seterusya telah di sekat.

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: