20 January, 2009

Fantasi yang melampau

Aku takut bila terbayangkan ini; Di satu malam yang dingin, aku tengah tidur di dalam bilik. Tiba-tiba sebahagian dari enjin kapal terbang terjatuh betul-betul di atas aku. Waduh! Ganas juga fantasi kau nih Anna. Sampai tak lena tidur aku. Adakah aku dah kena psikologi si Anna? Hehe.. Jangan marah. Aku bercanda.

Tapi apa yang engko cerita tu membuat aku terfikir juga tentag diri aku. Selalu terbayang yang bukan-bukan. Tidak mengira waktu apa. Tidur ka, memandu ka, makan ka, membeli ka, tenggok tv ka, kerja ka, ada saja kemungkinan yang melampau terbayang-bayang di fikiran.

Tapi yag aku suka, aku terbayang seorang puteri yang cantik datang tiba-tiba sewaktu aku tak dapat tidur. Dia temankan aku, dan kami buat macam-macam. BUAT MACAM-MACAM. Huh! Dah tahap melampau yang panas tu. Tapi kalau yang datang tu puteri bunian? Macamana? Kalau pula yang datang tu puteri jelmaan kuntilanak, macamana? Arggh! Tak payah lah terbayang-bayang lagi.

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: