20 November, 2006

Masih *&^%$#@

Aku log in account blogger aku yang dulu tapi masih juga error.
Error
We apologize for the inconvenience, but we are unable to process your request at this time. Our engineers have been notified of this problem and will work to resolve it.


Mungkin mengambil masa yang lama untuk enginners dia orang memperbaiki kerosakaan pada kapal selam ni. Hehehe...

Tapi aku nak cakap yang aku masih ada di sini. Di tempat kakak aku. Mesti ada orang akan cakap aku menyampah, menyibuk, dan lain-lain.

Aku bukan bohong. Tapi bercakap benar yang aku ada urusan di sini. Kudat dan KK ambil masa dekat 3 jam juga perjalanan. Bayangkan aku berurusan dengan jarak jauh. Jalan raya macam-maca jalinan sentuh dan tampak. Alunan mengalahkan ombak. Terasa kalau memandu kereta seperti memandu di atas air laut yang berombak-ombak. Kemudian rata semula. Sesekali pemandu dan kenderaannya akan bergegar seperti gempa bumi yang berlaku kat indonesia.

"Hua! Hua! Hua! Seronok memandu di jalan raya seperti ini sebab mencegah dari mengantuk," kataku dalam hati sambil menyanyi lagu gembira. Cis!

No comments:

Post a Comment

Sesiapa saja boleh menaip komen di sini walaupun tiada akaun blogger (Anonymous).
Taip la ulasan anda dengan menggunakan ayat-ayat yang baik, bersih, dan wangi: